تفکر مثبت

ارائه ی آموزش های رایگان روزانه در حوزه تفکر مثبت نگر و پیشرفت شخصی

تفکر مثبت

ارائه ی آموزش های رایگان روزانه در حوزه تفکر مثبت نگر و پیشرفت شخصی

۳ گام برای جلوگیری از دام موفقیت

۱- راحت نباشید.

زمانی که راحت باشید نمی توانید رشد کنید.

ترس های درونیتان شما را از حرکت باز می دارند. اگر به صدای درونتان گوش دهید دو انتخاب خواهید داشت: می توانید اجازه دهید که جلوی شما را بگیرد یا اینکه می توانید کاری کنید که شما را به سمت چیزهای بهتر و بزرگتر سوق دهد.

زمانی که به دنبال جاهایی باشید که در آن راحت نباشید، می توانید پیشرفت کنید. عادت کردن به راحت نبودن باعث پیشرفت شما می شود.


۲- به قصد بردن بازی کنید.

اکثر مردم تصور می کنند که به قصد بردن بازی می کنند، اما آنها این را با بازی کردن به قصد نباختن اشتباه می گیرند. پس از آن که به اهداف اولیه تان دست پیدا کنید،دیگر با احتیاط کار می کنید و این باعث عدم پیشرفت شما می شود. زمانی که به قصد برد بازی کنید پیشرفت می کنید. از مرزهای راحت بودن فراتر می روید. این موضوع باعث پیشرفت شما به مراحل بالاتر می شود.


۳- صبر نکنید.

گاهی صبرکردن ایده ی خوبی به نظر می رسد، اما شروع به فعالیت کردن یک نیرو اولیه برای پیشرفت است. منتظر “زمان مناسب” نباشید، این فقط یک بهانه است و البته دشمن پیشرفت و موفقیت.

دام موفقیت زمانی اتفاق می افتد که شما در مورد موضوعی صحبت می کنید اما برای رسیدن به آن کاری نمی کنید. ممکن است برنامه ریزی کنید اما سرمایه گذاری نمی کنید، ممکن است یک آینده جدید را بخواهید اما برای رسیدن به آن کاری انجام نمی دهید.

زمانی که به عقب نگاه می کنم، زمانی که نتوانستم با ترس هایم مواجه شوم و کاری انجام دهم، می بینم که درآن زمان نمی دانستم که چه کاری صحیح بوده.


منبع: کافه راز


نظرات 2 + ارسال نظر
Reza پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 09:13 http://rezacplus.blogsky.com

سلام، مرسی از اینکه اولین نظر رو در آخرین وبلاگم گذاشتی! (چه باحال). گفته بودی که "یک قالب خوب برای وبلاگم پیدا کنم." باهات موافقم که قالب فعلی خوب نیست. راستش این روزها تنها 15 دقیقه بیشتر برای وبلاگم وقت ندارم. بعضی وقتها همون رو هم ندارم. (البته شاید این هم بهانه خوبی است برای پنهان کردن تنبلی من! مگه چه کاریه یه سرچ میزنی تو گوگل یه قالب خوشکل سانتی مانتال پیدا میکنی و کدش رو کپی میکنی و تمام!) . ولی خب هر وقت تونستم یه دستی روی سر و گوش این وبلاگ میکشم. بازم ممنون. وبلاگ شما با مطالب خوبی که بیشتر روانشناسی و در زمینه موفقیت آمد به نظرم خیلی خواندنش مفید است. برای همین لینک وبلاگ شما رو در صفحه ام قرار دادم تا گاهی سر فرصت بیام و بخونم.
شاد باشی عزیز

واااااااای مرسی دوستم. خداروشکر که خوشتون اومده

تیلوتیلو چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 10:12 http://meslehichkass.blogsky.com/

سلام
چه مطالب خوبی
مطالبی در مورد مدیریت فروش هم دارین؟

سلام لطف دارید.
بله چرا که نه من ارشد بازاریابی دارم در این رابطه هر کمکی خواستید در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد