تفکر مثبت

ارائه ی آموزش های رایگان روزانه در حوزه تفکر مثبت نگر و پیشرفت شخصی

تفکر مثبت

ارائه ی آموزش های رایگان روزانه در حوزه تفکر مثبت نگر و پیشرفت شخصی

چند قدم ساده تا مثبت اندیشی و خوش بینی

1- موسیقی های مثبت گوش کنید :


ساده ترین روش برای مثبت اندیشی، گوش دادن به آهنگ های مثبت و شاد می باشد. شما می توانید هر زمان از روز که بخواهید، این نوع موسیقی را گوش کنید. بهتر است صبح ها به پیاده روی رفته و در حین راه رفتن موسیقی گوش کنید تا روزتان با فکرهای مثبت شروع شود.


2 - یادداشت روزانه بنویسید :


سعی کنید روزانه یک یادداشت کوتاه و مختصر برای خود بنویسید و در آخر آن از عبارات مثبت و دلگرم کننده استفاده کنید. این یادداشت را جایی قرار دهید که طی روز جلوی چشمانتان باشد و آن را چندیدن بار در روز مطالعه کنید.


3- بیشتر بخندید :


خندیدن انرژی مثبت فراوانی را میان شما و اطرافیان تان به وجود می آورد. اگر روزانه بین ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه بخندید، تمامی افکار بد و منفی از ذهن شما بیرون می رود و یک قدم بزرگ رو به مثبت اندیشی و خوش بینی از جانب شما برداشته می شود.


4- به افراد پر مشغله رسیدگی کنید :


افراد پرمشغله ی اطرافتان را مورد حمایت خود قرار دهید. از حال آن ها با خبر شوید و در هر زمان که ممکن بود آن ها را به میهمانی، پیک نیک یا حتی پیاده روی دعوت کنید. افراد پرمشغله زمان کمتری برای مثبت بودن و مثبت اندیشی دارند. اما اگر شما با انرژی به استقبال شان بروید، علاوه بر اینکه انرژی مثبت تان را به این افراد منتقل می کنید، انرژی خودتان هم بیشتر و مثبت تر خواهد شد.


منبع : rimoj.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد