X
تبلیغات
زولا
ارائه ی آموزش های رایگان روزانه در حوزه تفکر مثبت نگر و پیشرفت شخصی

غم و اندوه با بدن‌تان چه می‌کند؟

دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 09:12

غم و اندوه معمولا به دل آزردگی تعبیر می‌شود و برای همین تعجبی ندارد که معمولا اندوه را علاوه بر درد روحی، با درد فیزیکی نیز همراه می‌دانیم. تحقیقات اخیر نشان داده که اندوه می‌تواند واقعا به قلب آسیب بزند.

اغلب ِ ما بعد از تجربیات ناخوشایند زندگی از کلماتی مانند دلشکسته، آزرده و ... برای توضیح احساسات خود استفاده می‌کنیم. غم و اندوه معمولا به دل آزردگی تعبیر می‌شود و برای همین تعجبی ندارد که معمولا اندوه را علاوه بر درد روحی، با درد فیزیکی نیز همراه می‌دانیم.


ضربان قلب نامنظم  :


تحقیقات اخیر نشان داده که اندوه می‌تواند واقعا به قلب آسیب بزند. مطالعه‌ای که روی 886000 نفر انجام شد دریافت آنهایی که همسر یا معشوقه‌ی خود را از دست می‌دهند بیشتر در معرض نامنظم بودن ضربان قلب هستند، مخصوصا اگر کمتر از 60 سال سن داشته باشند یا فرد مقابل‌شان بصورت غیر منتظره‌ای فوت کرده باشد. ریسک فیبلیراسیون دهلیزی در میان آنهایی که غم از دست دادن همسر خود را داشتند، 41 درصد بیشتر بوده است. این تاثیر، 8 تا 14 روز بعد از فوت همسر، بیشترین بوده و تنها بعد از گذشت یک سال، تخفیف یافته بود.


کاهش عملکرد سیستم ایمنی :


پژوهش جدید دیگری نیز روی افراد سالمند انجام شد و نشان داد آنهایی که به تازگی همسر خود را از دست داده بودند، بیشتر مستعد بیماری‌های عفونی بودند. نوتروفیل‌ها سلول‌های سفیدی هستند که با عفونت مبارزه می‌کنند، این سلول‌ها در افراد تحت آزمایش دچار کاهش عملکرد شده بودند. به گفته‌ی محققان می‌توان برای افرادی که زیاد در معرض استرس هستند از مکمل‌های هورمونی یا محصولات مشابه استفاده کرد و البته حمایت دوستان و خانواده برای کنترل احساسات ناخوشایند این افراد ضروری است.


اضطراب  :


ناخوشی جسمی، علامتی از غم و اندوه است که می‌تواند خودش را به صورت علائمی شبیه اضطراب نشان بدهد. در موارد مرگ ناگهانی یکی از عزیزان، تاثرات جسمی می‌توانند با استرس و شوک عاطفی مرتبط باشند، مانند دل آشوبه، ضربان تند قلب، لرزش و حساسیت شدید نسبت به صدا.


مشکلات پوستی  :


همانطور که بروز درد جسمی غیر عادی نیست، تظاهر مشکلات پوستی یا تنفسی نیز غیر معمول نیست. پوست، بزرگ‌ترین اندام بدن است. وقتی رنج و اندوه شدید داریم و دچار استرس ناشی از آنیم، مشکل پوستی نیز ممکن است بروز کند. مشکل پوستی خصوصا در افرادی که احساسات خود را سرکوب می‌کنند بیشتر مشاهده می‌شود.


چگونه بر احساس غم و اندوه خود غلبه کنیم؟ 


شما باید به بدن خود توجه کنید و احساسات خود را سرکوب نکنید. وقتی اشک‌های‌تان می‌خواهند جاری شوند اجازه بدهید این اتفاق بیفتد. اگر احساس خشم می‌کنید جای مناسبی را پیدا کنید و فریاد بزنید. خودتان را از بقیه کنار نکشید و احساسات خود را پنهان نکنید، خویشتندار بودن در چنین مواقعی امتیازی برای‌تان ندارد. اگر نیاز دارید با کسی حرف بزنید یک دوست واقعی را انتخاب کنید و با او درد دل کنید، او نیز زمانی به حمایت شما نیاز خواهد داشت، این بار نوبت شماست.

در مورد کسی که او را از دست داده‌اید حرف بزنید، در مورد ماجرایی که آزرده‌تان کرده حرف بزنید و اگر کسی را پیدا نکردید که با او راحت باشید به مشاور مراجعه کنید. عبادت کردن و توکل به خداوند نیز راه مناسبی برای پیدا کردن آرامش و رها شدن از اندوه است.


و اما اگر می‌خواهید در مورد درد جسمی که دارید اقدامی بکنید : 


به روانپزشک مراجعه کنید، مخصوصا اگر احساس می‌کنید برای خواب یا اضطراب‌تان به دارو نیاز دارید. شما با کمک یک درمانگر هم می‌توانید به طور تدریجی پروسه‌ی بازیابی خودتان را طی کنید. ماساژ درمانی، بو درمانی، رفلکسولوژی و ... نیز کمک‌تان می‌کنند از اندوه رها شوید.


منبع : beytoote

چرا انسانها همدیگر را قضاوت می کنند؟

چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 11:12

هر فردی که می‌بینید چیز خاصی برای ارائه به شما دارد–البته به شرط اینکه برای گرفتن دستتان باز باشد.

هر برخورد با نشان دادن چیزهایی درمورد خودتان که قبول می‌کنید و قبول نمی‌کنید، هدیه خودآگاهی عظیم‌تری را برایتان به همراه خواهد داشت. یک نگاه صادقانه به شما نشان می‌دهد که واکنش‌های شما نسبت به دیگران، اطلاعات بیشتری درمورد خودتان به شما می‌دهد.

هیچوقت نمی‌توانید با قطعیت بدانید که چه چیز به دیگران انگیزه می‌دهد. اما می‌توانید چیزهایی در خودتان که می‌پذیرید یا قضاوتشان می‌کنید را دریابید.

بعنوان مثال، اگر کسی نظری درموردتان می‌دهد که درمورد چیزی است که خودتان هم در خودتان انتقاد می‌کنید، ممکن است آسیب ببینید. اما اگر خودتان درمورد آن اظهارنظر خودتان را نقد نکنید، ممکن است اصلاً ناراحتتان نکند.

واکنش ما به اظهارنظرهای دیگران همیشه به قضاوت شخصی ما از خودمان و احساس کمبود یا قدرت شخصی‌مان بستگی دارد، نه فرد مقابل.

اکثر قضاوت‌های دیگران از یکی از سه علت زیر ریشه می‌گیرد:


۱. آن رفتار و خصوصیت‌تان برای خودتان هم قابل تحمل نیست.


بعنوان مثال، ممکن است خجالتی باشید و با فردی بسیار اجتماعی برخورد کنید. قضاوت شما چیزی شبیه به این خواهد بود: چقدر خودنما، خیلی پرسروصدا و آزاردهنده است. چون خودتان نمی‌توانید آنطور رفتار کنید، به کسی که اینطور هست کینه می‌ورزید.

این نوع قضاوت مشخص می‌کند که شما به طور کامل خودتان را بروز نمی‌دهید و درنتیجه از کسانیکه اینکار را می‌کنند نفرت دارید، حتی اگر اینکار غیرعمدی باشد.

آگاه شدن از واقعیت این واکنش و تلاش برای ابراز احساساتتان باعث می‌شود بسیار بهتر خود را بروز دهید.


۲. شما همان رفتار را نشان می‌دهید و از آن آگاهی ندارید، به همین علت وقتی آن را در کسی می‌بینید دوست ندارید.


همه ما با این وضعیت روبه‌رو شده‌ایم. یک نفر درمورد یکی از دوستان یا آشنایان شکایت می‌کند و شما با خودتان فکر می‌کنید، «خنده‌دار است، اون خودش همین رفتاری که فکر می‌کنه اشتباهه رو انجام میده!».

نگاهی صادقانه به خودتان بیندازید شاید خیلی از خصوصیاتی که در دیگران دوست ندارید، در خودتان باشد. اگر اینطور بود ممکن است باعث تعجبتان شود و به این ترتیب خود را بهتر پذیرفته و احساس درک و دلسوزی بیشتری نسبت به دیگران پیدا خواهید کرد.


۳. فردی حسود هستید و به همین دلیل به داشته های دیگران حسد می ورزید و آنها را قضاوت می‌کنید.


کسیکه در زمینه‌ای به موفقیت رسیده باشد ممکن است شما را یاد عدم موفقیت خودتان در آن زمینه بیندازد. به موفقیت بالاتر او حسادت کرده و بعد سعی می‌کنید اشکالی در او پیدا کنید تا حس کمبود خودتان را جبران کنید.

ازآنجاکه الگوگیری انگیزه‌ بسیار قوی‌تری است تا رقابت، اگر سعی کنید به جای اینکه وقتتان را برای پیدا کردن عیب و ایراد در آن فرد تلف کنید، آن فرد را الگوی خود قرار دهید، موفق‌تر خواهید بود.

بیشتر قضاوت‌ها و انتقاداتی که از دیگران می‌کنیم، استراتژی‌های ذهن برای جلوگیری از  بروز احساسات ناراحت‌کننده است. اما اگر ندانید این احساسات از کجا ناشی می‌شوند، ممکن است موجب ناراحتی بسیار بیشتر شود.

آگاه شدن از ذات این انتقادها به این معنی نیست که دیگر هیچ اولویتی ندارید، هنوز هم ممکن است متوجه برخی رفتارهای خاص که برایتان نامطلوب است، بشوید.

اما با درک درست و کمی تلاش، بصیرت و تمایز گذاشتن جای قضاوت و انتقاد را می‌گیرد و باعث می‌شود برای دیگران احساس دلسوزی و شفقت کنید، حتی اگر علاقه چندانی به آن رفتار نداشته باشید.

حداقل آن این است که بی‌تفاوت خواهید بود.

بصیرت، آگاهی و درک بدون واکنش احساسی است. قضاوت‌هایی که موجب واکنش‌های احساسی می‌شوند کلید راهنما برای کمک به شما برای پیدا کردن بینش فردی است.

وقتی به جای قضاوت کردن دیگران، اعتقادات و تصورات آنها را کشف کنید، دری برای گستردن خودآگاهی و پذیرش خود باز خواهید کرد.

به جای اینکه اسیر دام نفس برای قضاوت دیگران شوید، اجازه بدهید واکنش‌ها و قضاوت‌هایتان برای دست یافتن به خودآگاهی بیشتر کمکتان کند و بنابرآن به خوشبختی و موفقیت بیشتری دست خواهید یافت.

وقتی از قضاوت خود از دیگران بعنوان آینه‌ای برای نشان دادن عملکرد ذهنتان استفاده کنید، انعکاس هر فرد می‌تواند هدیه‌ای ارزشمند برایتان باشد و هر فردی که با او برخورد می‌کنید را به معلمی برایتان تبدیل خواهد کرد.


منبع : مردمان 

تکنیک های تفکر و ذهن مثبت داشتن

یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 09:08
نگرش جهت حرکت ذهن است و تفکر داخل نگرش حرکت می کند و باید بتوانید نگرش و تفکر خود را مدیریت کنید. برای دستیابی به اهداف بزرگ و نتایج مثبت باید ذهن مثبتی داشته باشید. وقتی به اندیشه های مثبت تمرکز می کنید به نتایج مثبت هم دست میابید و یکی از قدرتمندترین ابزار برای موفقیت نگرش مثبت است.

تکنیک هایی برای داشتن تفکر مثبت :


۱- همیشه در حال بازبینی افکار و اعمال باشید و آنها را بهبود ببخشید.
۲- انگیزه و اعتماد به نفس داشته باشید و رویکرد مثبت داشته باشید.
۳- مهارت ها و توانایی های خود را ارتقا دهید.
۴- استرس و فشار عصبی خود را کنترل کنید.
۵- عباراتی که منفی هستند را شناسایی کنید و به جای آنها از عبارات مثبت استفاده کنید.
۶- در گفتارهای روزانه از کلمات مثبت استفاده کنیم
۷- روی افکار مثبت زندگی تمرکز کنید و به جنبه های مثبتتوجه کنید.
۸- از افرادی که فکر منفی دارند دوری کنید.
۹- به مشکلات به عنوان پلی برای رسیدن به موفقیت ها نگاه کنید.
۱۰- وقتی می خواهید از کسی صحبت کنید از جنبه های مثبت وی صحبت کنید.
۱۱- اعتماد به نفس خود را در همه شرایط حفظ کنید.
۱۲-شاد باشید و با اطرافیان روابط دوستانه ای برقرار کنید.
۱۳- نسبت به خودتان اجساس خوبی داشته باشید.
۱۴- تردید نداشته باشید و در برخورد با مسائل با قاطعیت برخورد کنید.

معرفی چند خوشبو کننده کفش خانگی

جمعه 18 خرداد 1397 ساعت 18:48

خوشبو کننده کفش یکی از مواردیست که بویژه در فصول گرم سال مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. دلیل این امر نیز افزایش میزان تعرق است. تعریق در کنار وجود باکتریها و آسیب‌های احتمالی پا از مهمترین عوامل ایجاد بوی بد پاست. برای رفع این معزل علاوه بر خوشبو کننده های کفش موجود در بازار، چندین راهکار خانگی نیز وجود دارد. در این مقاله به بررسی این راهکارهای خانگی ساخت خوشبو کننده های کفش خواهیم پرداخت.

 

۱٫ استفاده از تکه پارچه نرم و تمیز

با قرار دادن یک تکه پارچه نرم و تمیز درون کفش ها به مدت یک شب می‌توانید بوی بد کفش را بگیرید.

 

۲٫ نمک

نمک به عنوان یک جاذب رطوبت می‌تواند به خوشبوکننده‌گی کفش کمک نماید. کفش هایی از جنس کنف به ویژه هنگامی که بدون جوراب مورد استفاده قرار گیرند مستعد بو گرفتن هستند که با پاشیدن مقداری نمک در آن ها میتوان از آن جلوگیری کرد.

 

۳٫ چای کیسه ای سیاه

تانن موجود در چای سیاه خاصیت ضد باکتریایی داشته و به عنوان یک خوشبو کننده طبیعی کفش می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

برای استفاده از چای کیسه ای سیاه بعنوان خوشبو کننده کفش، بایستی در ابتدا چای سیاه را به مدت دو الی سه دقیقه در آب جوش قرار دهید سپس خارج نموده و پس از خشک کردن به مدت یک ساعت درون کفش ها قرار دهید.

 

۴٫ جوش شیرین

مقدار کمی جوش شیرین را داخل کفش ها ریخته و اجازه دهید که تا صبح در داخل کفش ها باقی بماند. پس از مدت مذکور جوش شیرین را از کفش ها خارج نمایید. هنگام استفاده از جوش شیرین به عنوان یک خوشبو کننده کفش، به این نکته توجه کنید که برای کفش های چرم از این ماده استفاده نکنید، چراکه باعث خشکی کفش خواهد شد.

 

۵٫ سرکه

ترکیب سرکه و آب نیز راهکار مناسبی برای خوشبو کردن کفش است. با ترکیب سه واحد آب و یک واحد سرکه، محلولی به دست می‌آید که به دلیل خاصیت اسیدی به میکروب زدایی پا و کفش ها کمک کرده و به خوشبو کردن کفش ها کمک می‌کند.

 

۶٫ عصاره روغن ها

خوشبو کننده های کفش طبیعی در لیست ما جایگاه ویژه ای دارند. عصاره روغن هایی چون، اوکالیپتوس، میخک و یا روغن درخت چای را می‌توان به عنوان خوشبو کننده طبیعی مورد استفاده قرار داد. با آغشته کردن یک دستمال به این روغن ها و قرار دادن آن در کفش می توانید بوی بد کفش را از بین ببرید.

 

۷٫ الکل

ریختن مقداری الکل بر روی کفش علاوه بر ضد عفونی کردن محیط کفش، به خوشبو کردن کفش هم کمک می کند.

 

۸٫ پودر بچه

با ریختن مقداری پودر بچه درون کفش می‌توانید از بو گرفتن کفش ها جلوگیری کنید.

 

۹٫ قرار دادن کفش ها در فریزر!

در صورتی که راهکارهای پیشین در خوشبو کردن کفش شما موفقیت آمیز نبود، کفش ها را در یک نایلون گذاشته و در دمای پایین درون فریزر قرار دهید.

این کار باعث از بین رفتن باکتری‌هایی می‌شود که عامل ایجاد بوی بد کفش هستند. این باکتری ها در دماهای پایین از بین می روند. بنابراین بهتر است هر شب فرایند سرما دهی کفش ها را انجام دهید تا از شر بوی بد کفش ها رها شوید و کفش هایی خوشبو داشته باشید.

برخی از خوشبو کننده های کفش مانند الکل، محلول سرکه و فریز کردن، علاوه بر خاصیت خوشبو کنندگی، ضد عفونی کننده فضای درونی کفش نیز هستند. این خوشبو کننده رشد باکتری ها را کند کرده و از ایجاد بوی نامطبوع کفش جلوگیری می‌کند.

 

در این مقاله به صورت مختصر راهکارهایی ساده اما موثر برای خوشبو کردن کفش معرفی شد که با هزینه ای اندک قابل استفاده می‌باشند.


منبع مقاله: عطرینه

نتورک مارکتینگ چیست؟

دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 01:44

این معمولا اولین سوالی است که در ذهن مخاطبان و علاقه مندان به حوزه بازاریابی شبکه ای قرار میگیرد.

در این مقاله به بررسی جامع و کامل این حوزه ی نو پا در کشورمان می پردازیم.

 

Network Marketing / Multi Level Marketing / Direct Selling

بازاریابی شبکه ای / بازاریابی چند سطحی / فروش مستقیم

با یک مثال شروع میکنیم:


نتورک مارکتینگ چیست

هیدروژن یک گاز است. اکسیژن هم یک گازه دیگه است و تلفیق این دو میشود آب.

آب نه ویژگی های اکسیژن را دارد نه ویژگی های هیدروژن را.

پس بهتره نتورک مارکتینگ را هم ترجمه نکنیم! بازاریابی شبکه ای یک اشتباه مصطلحه که جا افتادست.

بهتره بگوییم نتورک مارکتینگ یعنی: روش نوین توزیع کالا و خدمات

 

در واقع نتورک مارکتینگ از ۲ بخش تشکیل شده است:

نتورک + مارکتینگ

نتورک یعنی شبکه سازی.           مارکتینگ هم یعنی فروش.

 

در قسمت مارکتینگ یا فروش، نتورک مارکتینگ بخشی از دایرکت سلینگ یا فروش مستقیم است. یعنی شامل فروش مستقیم محصولات از تولید کننده به مصرف کننده نهایی می شود.

قسمت نتورک یا شبکه سازی هم یعنی اینکه این کار فروش یا مارکتینگ را از طریق یک شبکه انسانی یا شبکه فروش انجام دهیم.

دقت داشته باشید که این دو جزء با هم کاربرد و معنا پیدا میکنن. بصورت تکی هیچ ربطی به نتورک مارکتینگ ندارند!

چون شبکه سازی تنها یعنی همان سیستم های هرمی و غیرقانونی سابق که تنها به دنبال جذب افراد بودند.

و مارکتینگ یا فروش تنها هم میشود همان روشهای فروش سنتی.

وقتی دو مفهوم نتورک و مارکتینگ در کنار هم قرار میگیرند، آنگاه به عنوان شاخه ای از بازاریابی چندسطحی یا مولتی لول مارکتینگ (MLM) شناخته میشوند.

 

پس در جواب سوال: نتورک مارکتینگ چیست؟ باید گفت:

نتورک مارکتینگ یک روش فروش مستقیم است که از شبکه ای از مردم برای فروش یک محصول استفاده می کند

 

بسیار خوب. پس تا اینجا به چند نکته رسیدیم که مجددا آنها را بیان میکنیم:

(البته بخاطر برداشتهای اشتباهی که معمولا از این اصطلاحات میشود)

 

تا اینجا با ۳ اصطلاح آشنا شدیم:

۱٫ دایرکت سلینگ یا فروش مستقیم (DS = Direct Selling)

۲٫ نتورک مارکتینگ یا بازاریابی شبکه ای (که به نظر من فروش محصولات از طریق شبکه مناسب تر است!) (NM = Network Marketing)

۳٫ و بازاریابی چند سطحی یا مولتی لول مارکتینگ (MLM = Multi Level Marketing)

 

بعضی ها به اشتباه بیان میکنند نتورک مارکتینگ همان فروش مستقیم یا دایرکت سلینگ است.

همانطور که گفتم تنها بخش مارکتینگ یا فروش در بازاریابی شبکه ای به صورت فروش مستقیم انجام میگیرد.

یعنی فروش مستقیم زیر مجموعه نتورک مارکتینگ است.

بسیار خوب. فکر میکنم به اندازه کافی در این مورد توضیح داده شد!

 

روش توزیع کالا در نتورک مارکتینگ:

 

کلا ۳ روش توزیع کالا داریم:

·        فروش از طریق کانالهای توزیع

·        فروش مستقیم (تک سطحی)

·        فروش مستقیم (چند سطحی)

 

روش ۱: فروش از طریق کانالهای توزیع

در این روش محصولات شرکت از طریق نمایندگان انحصاری، عمده فروشها، خرده فروشها، مغازه دارها در نهایت به مشتری میرسد.

 

نتورک مارکتینگ چیست

 

روش ۲: فروش مستقیم (تک سطحی)

در این روش شرکت نماینده ای جذب میکند و آن نماینده به قیمت عمده محصولات را از شرکت میخرد و به قیمت جزء به افراد میفروشد.

و به همین ترتیب شرکت ها افراد دیگری رو جذب میکردند که آنها هم همین کار رو تکرار کنند.

ولی در این روش مسائلی پیش میومد. مثلا افراد پس از آموزشی که دیده بودن نمی توانستند فروشی انجام بدن یا اگر فروش خوبی انجام میدادند شرکتهای رقیب آنها را به اصطلاح میدزدیدن.

و هزینه آموزشی که توسط شرکت پرداخت میشد بدون فایده بود.

 

نتورک مارکتینگ چیست

 

 

اینجاست که فروش مستقیم چند سطحی متولد شد.

روش ۳: فروش مستقیم (چند سطحی)

در این روش شرکت به شما کالایی رو میده که شما علاوه بر مصرف شخصی، میتوانید آنها را به دیگران هم توصیه کنید، در ضمن میتوانید افراد علاقه مند رو هم جذب کنید و آنها هم همین کار رو تکرار کنند و علاوه بر مصرف شخصی شان به افراد دیگر توصیه کنند.

 

نتورک مارکتینگ چیست

 

این روش طبق آخرین آمار منتشر شده از انجمنهای DSA و WFDSA ، ۱۴۴ میلیون نفر در سراسر دنیا عضو فعال دارد و گردش مالی بیش از ۱۸۰ بیلیون دلار!

مطلب بعد توجه به این مورد است که اعضای فعال در صنعت نتورک مارکتینگ درآمد خود را از طریق فروش مستقیم محصولات خودشان و یا بکارگیری افراد دیگر برای فروش محصولات کسب می کنند.

در واقع این افراد به نوبه خود دیگران را برای فروش همان محصولات بکار میگیرند تا زمانی که یک سلسله مراتب از توزیع کننده های فروش محصول وجود داشته باشد.

از این رو به نتورک مارکتینگ بازاریابی چند سطحی هم گفته میشود.

در نتورک مارکتینگ به افرادی که کار فروش محصولات شرکت را انجام میدهند توزیع کننده (Distributor) میگویند.

هر توزیع کننده اساسا یک مالک کسب و کار به صورت کاملا مستقل است یا دقیق تر اگر بگوییم یک نماینده فروش مستقل است.

افراد فعال در صنعت نتورک مارکتینگ درآمد خودشان را هم از طریق فروش محصولات توسط خودشان کسب میکنند و هم از طریق فروشی که افراد تحت حمایتشان انجام میدهند.

البته از طریق یک سیستم جامع پرداخت تحت عنوان طرح یا پلن درآمدزایی شرکت.

برای واضح تر شدن بحث یک مثال ذکر میکنم.

حتما با صنعت بیمه آشنا هستین. افرادی که در بیمه عمر یا انواع دیگری از آن فعالیت میکنند. همه ما فکر میکنیم که این افراد به استخدام شرکتهای بیمه درآمده اند در حالی که اینطور نیست.

این افراد بصورت مستقل و مالک کسب و کار خودشان هستند.

در واقع از فروش محصولشان که خدمات بیمه ای است به افراد مختلف پورسانت از شرکت بیمه دریافت میکنند. البته با توجه به طرح درآمدی همان شرکت بیمه!

مطالعه این مطلب را هم پشنهاد میکنیم:  آموزش پیگیری در بازاریابی شبکه ای - بخش اول

مطلب بعدی این است که در نتورک مارکتینگ درآمد و پاداشی که از طریق شرکت به افراد واجد شرایط پرداخت میشود از محل حذف هزینه های تبلیغاتی و همچنین کاهش واسطه ها بدست می آید.

در مورد هزینه تبلیغات در روشهای سنتی کافیه نگاهی به آدرس زیر بکنید تا جدیدترین نرخ تبلیغات تلویزیونی را مشاهده کنید.


http://bazargani.irib.ir/main-page


در سایت فوق میتوانید تعرفه پخش تلویزیونی و رادیویی را مشاهده کنید. بعد از مشاهده و یک حساب سرانگشتی شگفت زده خواهید شد!

در مورد کاهش واسطه ها هم در تصاویر زیر بصورت کامل تفاوت شیوه سنتی فروش با شیوه جدید از طریق بازاریابی شبکه ای بیان میکنیم:

 

نتورک مارکتینگ چیست

 

نتورک مارکتینگ چیست

 

به نظرم دیگه کاملا مشخص شد که نتورک مارکتینگ چیست؟

نتورک مارکتینگ شامل مزایا و معایبی است.

ولی از آنجا که موضوع این مقاله تنها در مورد معرفی این صنعت بود سایر موارد را در مقالات جداگانه ای بررسی میکنیم.

با سپاس فراوان بخاطر توجه تان.


منبع: گروه آموزشی آنلاین ام ال ام (آموزش بازاریابی شبکه ای)

( تعداد کل: 9 )
 1   2  <<