تفکر مثبت

ارائه ی آموزش های رایگان روزانه در حوزه تفکر مثبت نگر و پیشرفت شخصی

تفکر مثبت

ارائه ی آموزش های رایگان روزانه در حوزه تفکر مثبت نگر و پیشرفت شخصی

علت موفقیت یک مرد یا زن موفق چیست ؟

افراد موفقی که رد سرتاسر جهان وجود دارند بدون برنامه ریزی و تلاش به جایی نرسیده اند در کار و زندگی خود سخت کوش بوده اند و رازهای زیادی برای موفقیت در زندگیشان دارند که ما در این مقاله رازهای موفقیت افراد موفق را برای شما دوستان عزیز عنوان میکنیم و امیدواریم این مقاله برای شما  مفید بوده باشد .

ما انسان ها نمیتوانیم زندگی یکنواختی داشته باشیم و در زندگی و یا حتی شغل خود و یا مسائل احساسی شکست میخوریم و به موفقیت های دیگران غبطه خورده و میخواهیم راز موفقیتشان را تمام و کمال بدانیم در واقع افرادی موفق هستیند که تمام افکار خود را عملی کرده و به مرحله بهره برداری برسانند درحالی که بعضی از افراد فقط و فقط در این رابطه می اندیشند و به صورت عملی انجام نمیدهند تا در مسیر موفقیت گام برداشته و موفق شوند .


معنی موفقیت چیست ؟ تعریف علمی موفقیت چیست ؟

موفقیت معادل انگلیسی واژه success است که در دیکشنری کمبریج اینگونه تعریف شده است :

موفقیت به انگلیسی (Success)

the achieving of the results wanted or hoped for

کسب نتایج مورد نظر فرد و یا نتایجی که امید دست یابی داشته است

آیا شما دوست عزیز نیز مثل بسیاری از ایرانیان سرتاسر جهان تصور می کنید موفقیت یعنی :

موفقیت مالی و ثروتمند شدن ؟!
موفقیت در ازدواج عاشقانه ؟!
موفقیت در کسب و کار ؟!
موفقیت در کار و شغل ؟!
موفقیت در ارتباطات ؟!
موفقیت در معنویات ؟!
موفقیت در زندگی ؟!
موفقیت در کنکور ؟!
یا شاید موفقیت در کسب اهداف بزرگ زندگی و یا هر تعریف مشابه دیگری است ؟


هر فرد در این کره خاکی یک تعریف خاصی از موفقیت دارد و به این سوالات به نحوی پاسخ میدهد که خط و مسیری که در زندگی خود انتخاب کرده است کیفیت پاسخ دهی به این سوالات نشان داده میشود مهم این است که در ذهن خود موفقیت را چگونه معنا کرده باشید و جواب این پرسش ها را میتوان در این مقاله پیدا کرد.


عادت های افراد موفق


مطالعه

  •     اگر افراد بتوانند اطلاعات خود را در بشتر زمینه ها افزایش دهند در اکثر موارد افراد بسیار موفقی خواهند شد مارک کوبا، بیل گیتس، پرزیدنت اوباما، شریل سندبرگ و آلبرت اینشتین، همگی دوستداران کتاب هستند.
  •     این افراد تنها نمونه ای از افراد موفق هستند که بخش عمده ای از زندگی خود را به مطالعه و کسب اطلاعات گذرانده اند. خواندن، به شما کمک می کند از اشتباهات و موفقیت های دیگران تجربه کسب کنید. با این کار ذهن و انگیزه شما برای هدایت کردن شما، نقشه ای ذهنی برای دورزدن اشتباهات زندگی ایجاد می کند.


سازماندهی اطلاعاتی برای برنامه کاربردی آینده

  •     زمانی اطلاعات کسب میکنید و مطالعه دارید باید قسمت های مهم آن را علامت گذاری کنید و از نتیجه کار خود بسیار هیجان زده میشوید و بعد از مدت ها شاید چند روز یا چند هفته زمان ببرد تا چیزهایی که یاد گرفته اید را به خاطر بسپارید
  •     این قانون یک روش عالی برای سازماندهی و حفظ اطلاعات است. سعی کنید فضای کافی برای توضیح و دریافت اطلاعات ایجاد کرده و در صورتی که از کتاب های همیشگی خسته شده اید می توانید از کتاب های عادی دیجیتال استفاده کنید.


صبح زود از خواب بیدار شوید

  •     مهمترین تکنیکی برای سازمان دهی به برنامه ریزی خودتان باید اجرا کنید استفاده بهینه از زمان است و به موقع خوابیدن و به موقع بیدار شدن اصل موفقیت است مثلا کافیست یک ساعت زنگ دار بخرید و از ان استفاده کنید
  •     سعی کنید پیش از خواب، هیچ صفحه روشن یا نوری (حتی یک نور آبی کوچک) در خواب شما اختلال ایجاد نکند. نورهای مزاحم می تواند بر روی ریتم شبانه روزی و تولید ملاتونین(هورمون خواب) تاثیر گذارد. برنامه های خود را برای روز بعد آماده کنید.


لبخند بزنید و از استرس دور باشید

  •     افراد موفق برای حفظ سلامت بدن و روح خود از هر عاملی مثل ورزش و تغذیه مناسب استفاده میکنند و مثلا ورزش کردن جزئی از عادت های روزانه ان هاست ورزش، شما را متناسب و باعث حفظ تعادل می شود.
  •     ورزش و فعالیت بدنی مغز شما را سالم نگه می دارد، استرس را کاهش داده و حافظه را بهبود می بخشد. در واقع عملی کردن اهداف و برنامه ریزی برای موفقیت؛ بدون سلامت فکری و جسمی غیر ممکن است.
  •     مطالعات نشان می دهد که ورزش می تواند میزان خلاقیت و بهره وری را تا دو ساعت بیشتر افزایش دهد. این موضوع باعث می شود که شما هم دقیق تر و هوشمندانه تر رفتار کنید.


بازیابی اطلاعات

  •     موفقیت در تمام ارکان زندگی افراد موفق مشاهده میشود چون این افراد اول از همه شیوه های رسیدن به موفقیت را یاد گرفته و از ان پیروی میکنند پس این عامل موفقیت افراد موفق است
  •     گاهی اوقات شما مدت زمان زیادی را صرف دریافت اطلاعات و ایده های جدید می کنید. پس از صرف این مدت زمان طولانی، مغز شما نیاز به استراحت دارد. شما می توانید 15 دقیقه از وقت خود را به استراحت اختصاص داده و پس از آن بازیابی اطلاعات را به راحتی انجام دهید. پس از استراحت، بازخورد کار به مراتب بالاتر است.


آرامش مغز

  •     مطالعات نشان می دهد که آرامش و مراقبه، باعث کاهش اضطراب، درد و جلوگیری از افسردگی می شود. همچنین می تواند توانایی شما را برای تمرکز بر کار بهبود بخشد.
  •     متاسفانه آرام کردن ذهن به طور طبیعی شکل نمی گیرید و شما می توانید با تمرکز و تمرینات ذهنی، فرایند آرامش مغز را فراهم کنید. بنابراین اگر ایده های تصادفی در سر راه شما قرار گیرند، به مراتب بهتر می توانید آن ها را به مرحله اجرا برسانید.


کاهش حواس پرتی و ایجاد دسته بندی ایمیل ها

  •     به منظور کاهش حواس پرتی و تمرکز بیشتر در کارها سعی کنید برنامه های خود را دسته بندی کرده و وقت کافی برای بررسی ایمیل ها و برنامه های خود اختصاص دهید.
  •     برای به حداقل رساندن حواس پرتی، پس از اتمام کار حداقل یک مورد مهم را در لیست کارهای خود علامت گذاری کرده و دیگر عناوین را هم بررسی کنید.


مشارکت و عادات خوب

  •     مردم موفق، وقت خود را صرف همکاری با موسسات خیریه، داوطلبانه و اهدای جوایز می کنند. تام کورلی، نویسنده عادت های افراد موفق می گوید: عادت های روزانه افراد موفق ثروتمند، نشان می دهد که 73 درصد از 233 ثروتمند و فرد موفق، در امور داوطلبانه شرکت می کنند.
  •     این امور می تواند شامل هر موردی شود از کمک به خانه سالمندان گرفته تا آموزش بچه ها. به خاطر بسپارید که حتی حضور شما هم کافی است.


تمرین دقیق و سخت کوشی

  •     سرنا ویلیامز ، ساعت 6 صبح از خواب بیدار می شود تا تمرین تنیس انجام دهد و از زمان کودکی این کار را انجام داده است.
  •     مالک و سرمایه گذار دالاس موریکس، تا هفت سال از افتتاح و شروع کار خود تعطیلات نداشت. این همان تعهد و سخت کوشی در کار است. شما می توانید کلید های میانبر همه چیز را در زندگی پیدا کنید، اما هرگز نمی توانید سخت کوشی های لازم را برای مستحکم کردن پایه اولیه موفقیت خود کنار بگذارید.


زنجیره موفقیت را حفظ کنید

  •     با استفاده از یک تقویم کوچک دیواری اهداف خود را در روز های معین علامت گذاری کرده و سپس آن ها را به صورت زنجیر وار به یکدیگر متصل کنید.
  •     به این ترتیب ظرف مدت دو هفته، یک زنجیره طولانی برای پیشرفت خواهید داشت. این کار باعث خواهد شد که شما همچنان امیدوارانه مسیر خود را ادامه دهید و تمام این عادت ها را به یکباره اعمال کنید.
  •     ممکن است در ابتدا کمی مشکل به نظر برسد اما در عوض، به ساده ترین عادت روزانه شما تبدیل خواهد شد. پس از آن تمام اهداف را بررسی کرده و مهم ترین آن ها انتخاب کنید. از عادت 1 به عنوان یک تلنگر استفاده کنید تا شما را به انجام عادت جدید هدایت کند.
  •     به عنوان مثال، اولین عادت شما، به شما قدرت می دهد تا صبح زود از خواب بیدار شوید و به این ترتیب فرمول عادت شما می تواند چنین باشد: ساعت 6 صبح بیدار می شوم، تمرین و فعالیت بدنی داشته و برنامه های امروز را مرور می کنم.
  •     بیدار شدن به موقع از خواب به شدت بر نورون های مغز تاثیر گذاشته و مغز شما بهتر می تواند برای برنامه ریزی ها فرمان مناسب دهد. بنابراین ترکیب عادت های دیگر به عادت اول، باعث ارتباط سریع و پایدار نورون ها در مغز و در نتیجه پایداری برنامه ها می شود.


راز موفقیت و توصیه های 4 مرد موفق دنیا


افراد موفق جهان هیچ یک بدون برنامه ریزی و تلاش به موفقیت نرسیده اند. علاوه بر سخت کوشی آنها هریک رازهایی برای موفقیت و پیروزی خود دارند که در نگاهی کوتاه رازهای موفقیت این مردان موفق را خواهیم گفت. شاید به نظر ساده باشند اما این رازها را خودشان دلیل موفقیت می دانند.

1 – بیل گیتس / یک ساعت مطالعه :


راز موفقیت ثروتمندترین فرد جهان
بیل گیتس رئیس شرکت مایکروسافت هر شب قبل از خواب حدود یک ساعت درباره تمامی مسائل نظیر سیاست و اخبار اقتصادی روز مطالعه می کند. دانشگاه اسکز در سال 2009 مطالعاتی انجام داد که بر اساس آن 6 دقیقه مطالعه روزانه می تواند استرس را تا 68 درصد کاهش دهد. از دیگر خواص مطالعه در بلند مدت، به تاخیر انداختن ابتلا به آلزایمر گزارش شده است.


 

2 – دکتر چارلز چیسلر / خاموش کردن تلفن همراه و وسایل الکترونیکی :


دکتر چارلز چیسلر رئیس دانشگاه هاروارد آمریکا بر این باور است که نور آزاد شده از صفحه تلفن های همراه باعث فرستادن پیام هایی به ذهن ما می شود که ذهن ما را فعال نگاه می دارد و باعث می شود دستور آزادسازی مواد شیمیایی به هنگام خواب در بدن به تعویق بیفتد که برای خواب ما مشکل آفرین می شود. اگر می خواهید شب ها راحت و آسوده بخوابید تلفن همراه خود را در اتاق دیگری و دور از دسترس قرار دهید.
 

3 – ورا وانگ / انجام فعالیت های خلاقانه :


ورا وانگ که باید لقب معروف ترین طراح مد و لباس جهان را به او داد، همواره قبل از خواب به طراحی می پردازد. شاید بهترین زمان برای انجام فعالیت های خلاقانه در سکوت و آرامش شب باشد. مطالعات نشان می دهد که افرادی که سحر خیز هستند به هنگام شب در انجام فعالیت های خلاقانه موفق تر عمل می کنند. این گونه افراد به هنگام شب بهتر می توانند مسائل منطقی را تحلیل کنند و همچنین راحت تر به ارتباطات بین 2 موضوع پی می برند و در نتیجه در فعالیت ها و عملیات های خلاقانه موفق تر ظاهر می شوند.

 

4 – فردریک اسمیت / برنامه ریزی برای روز بعد :


برنامه فردای خود را بچینید
مدیر شرکت اکسپرس آمریکا که بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی باری دنیا شناخته می شود، همواره قبل از خواب به بررسی برنامه روز بعد خود می پردازد و بنابراین صبح ها به راحتی می تواند بعد از بیدار شدن بلافاصله به سراغ فعالیت روز و آن چه باید انجام دهد برود. مطالعات صورت گرفته نشان می دهد که آن دسته از کسانی که شب ها قبل از خواب برنامه روز بعدی خود را آماده می کنند می توانند به مراتب انسان های موفق تری باشند و بعد از مدتی پیشرفت ها و قدم های بزرگی در زندگی برمی دارند.


5 علت موفقیت یک زن یا مرد موفق چیست؟


  •     متاسفانه حتی امروزه نیز برخی از افراد علت موفقیت یک زن را شانس و بروز اتفاقات گوناگون می‌دانند. برخی از افراد تصور می‌کنند که خانم‌ها نمی‌توانند به اندازه آقایان به اهداف خود در زندگی برسند. این در حالی است که امروزه می‌توانیم بانوان زیادی را در صنایع و زمینه‌های مختلف مشاهده کنیم که با تلاش و پشتکار مداوم به جایگاه‌های والایی دست پیدا کرده و امیدبخش میلیون‌ها فرد دیگر در این کره خاکی هستند.
  •     راز موفقیت افراد موفق این است که هیچگاه به حد وسط راضی نمی‌شوند و همواره برای رسیدن به شرایط بهتر و موفقیت‌های بیش‌تر در تلاش و تکاپو هستند. بانوان موفق می‌دانند که رسیدن به اهداف والا در زندگی یک شبه میسر نمی‌شود و برای رسیدن به موفقیت باید از محدودیت‌های نادرست فرهنگی، زمانی، و همچنین موانع بازدارنده موجود در خانواده و اجتماع گذر کرد. عامل‌های زیادی وجود دارند که با نگاهی بر زندگی مردان و زنان موفق می‌توان آن‌ها را به وضوح مشاهده کرد.
  •     توجه به این عوامل و تلاش برای فراهم آوردن آن‌ها در زندگی می‌تواند به شکل‌گیری نسل بعدی زنان و مردان راهبر کمک کرده و مسیر رسیدن به موفقیت را برای آن‌ها هموارتر کند. موفق‌ترین افراد در جهان از هر فرصتی که برایشان به وجود آمده به خوبی استفاده کرده و حتی در شرایطی خودشان برای خودشان فرصت خلق کرده‌اند.
  •     بسیاری از بانوان در سرتاسر جهان تصور می‌کنند که به دلیل محدودیت‌های برخواسته از یک فرهنگ غلط نمی‌توانند به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنند. در حالی که بسیاری از بانوان موفق از ترس‌ها و تردیدهای خود به عنوان پله‌هایی برای رسیدن به بزرگ‌ترین افتخارات خود استفاده کرده‌اند و خود را از ترس از موفقیت دور کرده‌اند. ممکن است برخی از ویژگی‌های افراد موفق مانند شجاعت، انگیزه، هوش و ذکاوت، خلاقیت، اشتیاق، پایداری، اراده‌ی قوی، و همچنین مدیریت خود ذاتی باشند، اما بدون شک همان ویژگی‌ها را نیز باید تقویت کرد و پرورش داد. در ادامه 5 علت موفقیت یک مرد یا زن موفق را بررسی خواهیم کرد:


توجه به آموزش

  •     آموزش یکی از مهم‌ترین عواملی است که نقشی بسیار مهم در توسعه‌ی فردی و حرفه‌ای دارد. هر شخصی در تمام مراحل مختلف در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود به آموزش‌ در زمینه‌های مختلف نیاز دارد. این نیاز به آموزش می‌تواند از سال‌های دانشجویی تا آخرین مراحل دوره شغلی و حتی بالاترین مدارج حرفه‌ای متفاوت باشد. بدین ترتیب توصیه می‌شود که پس از تشخیص هدف خود، در تمام مراحل زندگی به آموزش اهمیت داده و از تاثیر آن بر زندگی و موفقیت‌های خود غافل نشوید.

    کسب مهارت

  •     علت موفقیت یک زن می‌تواند علاوه بر آموزش، به مهارت‌های وی نیز وابستگی داشته باشد. مهارت‌های زیادی وجود دارند که باید ورای آموزش‌های لازم به آن‌ها توجه شود. کسب این مهارت‌ها کمک می‌کند که افراد بتوانند به اولین موفقیت‌های خود در دوران حرفه‌ایشان دست پیدا کنند. برخی از مهم‌ترین این مهارت‌ها را می‌توان مهارت سخنوری، نوشتن، مذاکره، و همچنین ایجاد و مدیریت ارتباطات شبکه‌ای موثر دانست. البته بسیاری از افراد ممکن است برخی از این مهارت‌ها را به صورت ذاتی داشته باشند. در هر صورت، هر شخصی که برای رسیدن به اهداف والا در زندگی خود تلاش می‌کند باید این مهارت‌ها را در خود تقویت کرده و آن‌ها را پرورش دهد. برای تقویت این دسته از مهارت‌ها می‌توان از دوره‌های آموزشی مناسب نیز استفاده کرد و اصول موفقیت را شناخت.
  •     علاوه بر این برخی از کارفرمایان نیز گاهی شرایط لازم برای آموزش و تقویت‌ مهارت‌های کارمندان خود را فراهم می‌آورند. البته این شرایط معمولاً در اواسط دوران شغلی ایجاد می‌شود؛ در حالی که اگر پیش از ورود به بازار کار فراهم شوند تاثیر بهتری خواهند داشت. در هر صورت توصیه می‌شود که افراد خود به دنبال تقویت این دست از مهارت‌ها باشند تا بتوانند در مسیر رسیدن به اهداف خود بهتر عمل کنند.


تقویت عادات کاری مناسب

  •     از دیگر علت‌هایی که در کسب موفقیت زنان و مردان تاثیر زیادی دارد، تقویت عادات کاری مناسب است. منظور از عادات کاری عاداتی هستند که افراد می‌تواند با برخورداری از آن‌ها میزان بهره‌وری و بازدهی خود را افزایش داده و بیش‌ترین کارها را در کم‌ترین زمان به پایان برسانند. علت موفقیت یک زن یا مرد، تقویت عادات کاری صحیح و خوب است تا بتواند تمام فعالیت‌ها را به درستی اولویت‌بندی کرده و به درستی از زمان و انرژی خود استفاده کند. از میان برخی از عادات کاری بسیار مهم و البته تاثیرگذار می‌توان به نظم و دقت، برنامه‌ریزی، و همچنین استفاده صحیح از زمان اشاره داشت.


افزایش خلاقیت

  •     خلاقیت را می‌توان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت و دست یافتن به اهداف در زندگی هر شخصی دانست. خلاقیت به معنای تفکری متفاوت به شیوه‌ای است که بتواند مشکل یا مسئله‌ای را بهتر و سریع‌تر رفع کند. داشتن خلاقیت تنها راهی است که با آن می‌تواند به همراه کار مداوم، در سریع‌ترین زمان ممکن به اهداف خود دست پیدا کنید.
  •     همواره به یاد داشته باشید که گاهی داشتن تنها یک ایده و استفاده از آن می‌تواند موجب ثروت‌آفرینی شود. سعی کنید بخشی از روز را به تمرکز و نظم دادن به افکار خود اختصاص دهید. در این زمان است که می‌توانید علاوه بر بهبود فعالیت‌های خود، متوجه ایده‌های ناب درون ذهن خود شده و از آن‌ها برای دست یافتن به موفقیت استفاده کنید.


مدیریت دارایی‌ها

  •     خوشبختانه یا متاسفانه در عصر امروزه با داشتن پول و دارایی می‌توان بسیاری از موانع را از سر راه خود برداشت. با این وجود تنها پولدار بودن نمی‌تواند به موفقیت شما بینجامد. علت موفقیت یک زن یا مرد را در بسیاری از شرایط می‌توان نحوه مدیریت دارایی‌ها و اموال دانست. امروزه بسیاری از افراد موفق را مشاهده می‌کنید که در ابتدای مسیر خود هیچ دارایی در اختیار نداشتند، اما به مرور و با مدیریت صحیح داشته‌های خود، به هر چه که می‌خواستند دست پیدا کردند. سعی کنید از تمام منابع و دارایی‌هایی که در اختیار دارید به درستی استفاده کرده و در زمان مناسب تصمیمات درستی بگیرید.


گسترش دایره ارتباطی


  •     آخرین موردی که در این مقاله آن را بررسی می‌کنیم گسترش دایره ارتباطی است. گسترش دایره ارتباط ارزش بسیار زیادی دارد. البته این کار به تلاش و زمان زیادی نیز احتیاج دارد و شما باید بتوانید همواره و در هر شرایطی در جهت افزایش ارتباطات خود تلاش کنید. با این کار با افرادی آشنا خواهید شد که هر یک می‌توانند در مواقع لازم به یاری شما آمده و به شما در مسیر رسیدن به اهدافتان کمک کنند. گسترس دایره ارتباطی جزو رازهای موفقیت در کار است که امروزه در رشد و کسب موفقیت تاثیر بسیاری دارد.


به طور خلاصه
همانطور که در این مقاله خواندید، امروزه موفقیت بسیاری از افراد را برگرفته از خوش‌شانسی آن‌ها می‌دانند. در حالی که برای رسیدن به موفقیت به تلاش و پشتکار زیادی احتیاج است. افراد موفق برای رسیدن به اهداف خود برنامه‌ریزی داشته و هیچ‌گاه از آن‌ها غافل نبوده‌اند. در این مقاله به بررسی 5 علت موفقیت یک زن یا مرد پرداختیم که با توجه به آن‌ها می‌توانید زندگی خود را بهبود داده و به موفقیت نزدیک‌تر شوید.


عادات روزانه در راز موفقیت افراد موفق چیست ؟


راز موفقیت تنها در عادات و رفتار افراد وجود دارد و اگر بتوانبم در رفتار و عملکردهای روزانه خود تغییراتی ایجاد کنیم به سمت موفقیت کشیده خواهیم شد به عادات زیر دقت کنید این ها عواملی هستند که افراد موفق در زندگی خود داشته اند

✔️افراد موفق صبح زود بیدار می شوند

زمانی که شما صبح زود بیدار می شوید از هر لحاظ موفق تر هستید. جادویی در اولین ساعت های صبح وجود دارد که نمی شود وصف کرد. فقط باید امتحان کنید! جا انداختن این عادت مدتی زمان لازم دارد و اولش سخت است. شما باید شب زودتر بخوابید که استراحت کافی داشته باشید. قبل از خواب نباید با وسایل الکترونیکی مثل گوشی همراه کار کنید (چون نور صفحه باعث بی خوابی می شود) و مجبور می شوید اغلب تفریحات آخر شب را لغو کنید. نگران نباشید! ارزشش را دارد!

✔️افراد موفق دوستان خود را با دقت انتخاب می کنند

شما هم می دانید که رفتار و عادات ما، میانگین پنج نفری است که بیشترین ارتباط را با آنها داریم. افراد ثروتند به شدت از اشخاص تنبل، منفی باف، بی خلاقیت و بدون هدف دوری می کنند. آشنایان آنها همگی افرادی هدفمند و تلاشگر هستند. این افراد به هم کمک می کنند، ایده می دهند، همدیگر را تشویق می کنند و گاهی الگوی یکدیگر می شوند. چنین دوستانی شبیه یک شبکه هستند که دانش، تجربیات و امکانات خود را در اختیار همدیگر قرار می دهند. خبر خوب بعدی این است که شرکت‌کنندگان دوره مدیران برتر، خودشان تبدیل به چنین جمع مثبتی می شوند. اگر دوست دارید در مصاحبه رایگان این دوره شرکت کنید، زمان را از دست ندهید! روی بنر زیر کلیک کنید تا کارشناسان ما به شما نوبت بدهند.

✔️افراد موفق انگیزه خود را حفظ و تقویت می کنند

انگیزه مانند یک موجود زنده است که برای قوی و زنده ماندن به غذا و مراقبت نیاز دارد. اگر امروز شما اشتیاق زیادی برای یادگیری یک زبان یا مهارت جدید در خود حس می کنید و آن را به عنوان هدفی تازه قرار می دهید، بدون شک هفته ها و ماه های بعد این شوق و ذوق کمرنگ و ضعیف می شود. چاره کار چیست؟ باید انگیزه خود را تغذیه کرده و از آن مراقبت کنید. همین موضوع یک راز موفقیت مهم است. حفظ انگیزه وقتی تنها هستید ممکن است سخت باشد. شاید شما هم به حمایت یک مربی نیاز داشته باشید. کسی که پیش از شما، ده‌ها نفر را از جاده هدف تا موفقیت همراهی کرده است.

✔️افراد موفق برای موفقیت هرگز تسلیم نشوید!

شما هیچ چیز از افراد موفق دیگر کم ندارید! فقط شاید راه عملی کردن دانسته ها را بلد نیستید. آیا شما روشی را برای موفقیت می شناسید که به نظر ساده و کارآمد می آید، اما در عمل فایده ای ندارد؟ برای ما بگویید آن روش چیست….شاید ما بتوانیم در عملی کردن آن به شما کمک کنیم! برای مطالعه سایر موارد لازمه برای رسیدن به موفقیت پیشنهاد میکنیم حتما لینک های زیر را مطالعه کنید مباحث تکمیلی در حوزه راز موفقیت افراد موفق برای موفق شدن شما در پست های زیر عنوان شده است

نتیجه گیری :

اگر در مسیر موفقیت قرار بگیریم در این راه سختی های زیادی خواهیم داشت اما با یادگیری این مسیر و عملی کردن اهداف خود قطعا موفق خواهیم شد.



منبع: خانم اجازه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد