تفکر مثبت

ارائه ی آموزش های رایگان روزانه در حوزه تفکر مثبت نگر و پیشرفت شخصی

تفکر مثبت

ارائه ی آموزش های رایگان روزانه در حوزه تفکر مثبت نگر و پیشرفت شخصی

با این ترفندها جذاب و موفق می‌شوید

این روزها در فضای مجازی تبلیغات گسترده برای افزایش جذابیت افراد و رسیدگی به ظاهر و تغییرات روی صورت و اندام منتشر می‌شود اما راهکارهای ساده و بدون هزینه برای جذاب بودن هم وجود دارد.

به گزارش بهداشت نیوز فضای مجازی و دنیای تبلیغات، این روزها سخت در تلاش هستند تا جذابیت یک فرد را جور دیگری تعریف کنند! رسیدگی به ظاهر و تغییرات روی صورت، اندام برای اینکه هیچ نقصی نداشته باشید خواب و خوراک را از خیلی افراد گرفته است.

اسیر تبلیغات شدن کار خودش را کرده است! ناخواسته تمام افراد تحت تاثیر مانور زیباسازی و بی نقص سازی این روزهای دنیای مجازی قرار گرفته‌اند. این مساله که همه ما خیلی طبیعی است که در ظاهر عیب و ایرادی داشته باشیم دارد رنگ می‌بازد! و آن کسی که سعی می‌کند نقص‌هایش را برطرف کند جذاب‌تر عنوان می‌شود! اما واقعیت این نیست. در حقیقت اگر شما بر مدار این نگرش حرکت کنید هیچ وقت توقف ندارد و هر روز یک تغییر جدید از شما می‌طلبد و به این شیوه هیچ‌گاه روزی نمی‌رسد که بدون عیب باشید! این راز ماندگاری خیلی از اصناف است!

اما به راستی جذابیت در چیست؟ آیا می‌توانید بدون کمک گرفتن از دیگران و هزینه‌های گزاف همه چیز تمام باشید؟! خب نه! همه چیز تمام بودن که ممکن نیست، ولی اینکه شما بتوانید خودتان را به درجه‌ای برسانید که بدون استفاده از دیگران و به طور مصنوعی جذاب باشید کار سختی نیست. الان به شما یاد می‌دهیم که در عرض ۳۰ روز جذاب‌تر بشوید! باورتان نمی‌شود؟ بخوانید تا توی ذهنتان شکل بگیرد. مطمئن باشید کار شماست!

روزی ۳ لیتر آب

۷۵% از بدن ما را آب تشکیل داده است. شاید بخندید که آب چه ربطی به جذابیت دارد اما اگر رعایت کنید بعدها لبخند شادی خواهید زد! وقتی شما همین یک مورد را مدنظر قرار بدهید پوست شما هیچ وقت دچار کم آبی نمی‌شود و شفاف و براق خواهد درخشید. یکی از رموز جذابیت ظاهری چیست؟! درست است پوستی شفاف و سالم. پس با همین یک مورد به آن برسید!

سالم‌خواری

اگر ورزش هم بکنید ولی رژیم غذایی سالم نداشته باشید به هیچ جایی نخواهید رسید! تناسب اندام ارتباط تنگاتنگی با نحوه تغذیه شما دارد. دور فست فود و غذاهای ناسالم را خط بکشید. کم کم متوجه انرژی بیشتر، حال خوش‌تر و اندام مناسب‌تر خواهید شد!
ورزش

اصلا شوخی ندارد! هر کسی بخواهد جذاب باشد و مهمتر از آن جذاب بماند باید ورزش کند! بهترین عمل‌های زیبایی هم قابل برگشت هستند پس راز اینکه جذابیتی ماندگار داشته باشید در ورزش کردن و استمرار در آن است. از ۳ روز در هفته شروع کنید. حتی اگر بیشتر از این زمان هم ندارید همیشه آن ۳ روز را برای خودتان وقت بگذارید. در حقیقت هفته‌ای ۳ ساعت! زمان زیادی است؟! به فکر خودتان باشید!

۱۰ صفحه کتاب

کتاب خواندن دید شما را به دنیا عوض می‌کند. هم خودتان تغییر خواهید کرد و هم جهان پیرامونتان جور دیگری به نظرتان خواهد رسید! روزی ۱۰ صفحه کتاب خواندن وقت زیادی از شما نمی‌گیرد اما بار علمی و فرهنگی زیادی به شما اضافه خواهد کرد که از جذابیت‌های ظاهری خیلی خیلی ارزشمندتر است. این مورد را پشت گوش نیندازید و در ارتقای شخصی خودتان کوتاهی نکنید.

۵ دقیقه مدیتیشن

لازم نیست کار خاصی بکنید. روزی ۵ دقیقه! فقط ۵ دقیقه از ۲۴ ساعت شبانه روز! در حقیقت آنقدر کم است که اصلا به چشم نمی‌آید ولی تاثیر آن بر زندگی شما به قدری زیاد است که شاید باورتان نشود! با این کار سلامت ذهن و روانتان تضمین خواهد شد! تمرکز بیشتری خواهید داشت. در برخورد با مشکلات آرامتر خواهید بود. این فردی که برشمردیم جذاب نیست؟!

در دنیای رنگ و لعاب امروز که جذابیت را فقط در روکشی که بر آدم‌ها می‌کشند تبلیغ می‌کند شما جذاب‌ترین باشید! همه چیز به خودتان بستگی دارد. سطح فکر، سلامت روان و تحرک و فعالیت از شما انسان فوق‌العاده‌ای می‌سازد. شک نکنید.



منبع: بهداشت نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد